22.04 Тема : "Монгольська навала на Русь. Новгородська боярська республіка. Московська держава Івана ІІІ."
Опрацювати праграф 30 - 31на ст.155 - 6
15.04 Тема:"Польське королівство. Казимир ІІІ. Велике князівство Литовське. Угорське королівство. Іштван І. Королівство Чехія. Ян Гус і Гуситські війни".
1. Опрацювати параграф 28- 29 Занотуйте головне
2. Переглянути відео тут , тут , тут
3. Виконайте завдання на ст. 145.
4. Розгадайте онлайн- кросворд на ст. 145
д/з Складіть історичний портрет одного з героїв Угорщини, Великого князівства Литовського, Чехії.
08.04 7 клас Всесвітня історія
Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя
І рівень 3 б
1. Церква розкололася на католицьку і православну у…
А. 1154 р.; Б. 1054 р.; В. 1240 р.
2. Глава римсько-католицької церкви -
А. папа; Б. патріарх; В. архієпископ.
3. Тевтонський орден виник
А. 1190-1191 рр.; Б. 1090-1091 рр.; В. 1200-1201 рр..
ІІ рівень 3 б
4. Поясніть поняття: університет, єретик.
5. Заповніть пропуски. «Навчання в університетах проходило у формі ... Викладачі читали і розтлумачували ... . Навчання в середньвічних університетах велося ... мовою».
6. Назвіть пам’ятки героїчного епосу і рицарської літератури.
ІІІ рівень 3 б
7. Чим уславилися Роджер Бекон, П’єр Абеляр, Данте Аліг’єрі?
8. Назвіть рицарсько-чернечі ордени. Чому вони створювалися?
9. Чому для вчених і митців епохи Відродження центром Всесвіту стає людина?
ІV рівень 3 б
10. Уявіть себе студентом середньовічного університету й вирішіть, які лекції вам слухати обов’язково.Чому?
11. Намалюйте в зошиті споруду готичного стилю (схематично). Опишіть її.
18.03
Всесвітня історія
Тема уроку: Архітектура і мистецтво.
Повторимо попередню тему за допомогою онлайн-вправи тут
1. Опрацювати параграф 26
2. Занотувати таблицю на ст.127
3. Виписати, вивчити поняття: романський стиль , готичний стиль, вітражі.
2. Переглянути відеоурок тут
3. Виконати онлай-вправи тут
05.11
Тема: "Три стани середньовічного суспільства . Феодалізм. Християнізація Європи. Християнська церква раннього Середньовіччя".
1. Опрацювати параграф 9-10
2. Переглянути презентацію Зв'язок людини з природою
3. Переглянути відео Середньовічне суспільство
2. Виписати поняття у зошит та вивчити.
3. Виконати завдання за посилання у підручнику "Внутрішня та зовнішня колонізація" ст.44 "Сереньовічне суспільство" ст.49
Немає коментарів:
Дописати коментар