10 клас . Всесвітня історія

 

 22.04 Тема:"Воєнні дії в середині 1942-1943 рр"

1.Опрацювати параграф 30

2.Занотуйте головне
3.Перегляньте відеоурок тут
-виконайте завдання на сторінці 145 1-5 (усно) 10 - письмово.
Дз. Складіть  таблицю


 15.04 Тема: "Воєнні дії в середині 1941-1942 рр".

1. Опрацювати параграф 29.
2. Перевір себе, виконай онлайн-вправу за посиланням тут.
3. Занотуйте конспект та дайте відповіді псьмово на ст.140 1-5.
4 Дз. Скласти синхроністичну таблицю подій на фронтах Другої світової війни в 1941-1942рр.

08.04 Тема: "Початок Другої світової війни"

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати презентацію  тут "Причини ІІ Світової війни" , зверніть увагу на проблемне запитання.
Дайте відповідь письмово.
Д/з Параграф 28, виконати завдання 1-5 , 13.


18.03

Тема уроку: Утворення осередків Другої світової війни. Створення блоку Берлін-Рим -Токіо

1. Опрацюйте параграф 25

2. Переглянте відеоурок тут

2. Дайте відповіді на запитання письмово, занотувати дати і вивчити.


ДАТИ

1931—1932 рр. — окупація Японією Маньчжурії

1933 р. — вихід Японії та Німеччини з Ліги Націй

1933 р. — встановлення дипломатичних відносин між США та СРСР

1934 р. — прийняття СРСР до Ліги Націй

1935 р. — англо-німецька морська угода

1935 р. — укладення франко-радянського і радянсько-чехословацького договорів

1935—1936 рр. — агресія Італії проти Ефіопії

1936—1939 рр. — громадянська війна в Іспанії

25 листопада 1936 р. — укладення Німеччиною та Японією Антикомінтернівського пакту

6 листопада 1937 р. — приєднання Італії до Антикомінтернівського пакту. Створення «осі Берлін—Рим—Токіо»

Перший осередок війни виник на Далекому Сході. Восени 1931 р. японські війська окупували територію Маньчжурії — важливу в стратегічному й економічному відношенні частину Китаю. Напад стався після провокаційного вибуху, влаштованого Японією на залізниці неподалік Мукдена. Китай обмежився поданням скарги до Ліги Націй.

• Німецька карикатура на Версальську систему

Які наслідки Версальського договору відображає карикатура?

• Шлях А. Гітлера до світового панування

• Виникнення осередків війни в Європі

• Німецька армія вступає в Рейнську демілітаризовану зону. 1936 р.


• Виникнення осередків війни на Далекому Сході




Завдання та запитання

1. Як економічна криза 1929—1933 рр. вплинула на розвиток міжнародних відносин? 

2. Якими були головні відмінності між передумовами Першої та Другої світових війн?

 3. Яку позицію посідали США в умовах загрози війни, що наростала?

 4. Доведіть суперечливість зовнішньополітичних інтересів європейських країн та США.

 5. Чому конференція щодо роззброєння завершилася провалом?

 6. Де виник перший осередок війни й чому саме там? 

7. Що дало змогу Німеччині відмовитися від дотримання статей Версальського договору? 

8. Який план розробив А. Гітлер для досягнення світового панування?

 9. Чому СРСР було прийнято до Ліги Націй? 

10. Що зближувало Німеччину, Італію, Японію? 

 

11.03 

Тема уроку: Контрольна робота із розділу "Держави Азії та Латинської Америки"

1.Навесні 1927 року до влади в Японії прийшов уряд генерала Танаки – лідера партії “сеюкай”. 27 липня цього ж року він подав імператору “Меморандум”, де представив програму встановлення світового панування. Однією з тез, що прозвучала в “Меморандумі”, була: “Для того, щоб завоювати увесь світ, ми повинні спочатку завоювати ...”. Яку країну мав на увазі Танака?:

А) СРСР;             Б) Китай;              В) Індію.

2.У листопаді 1936 року Японія уклала “Антикомінтернівський пакт” з:

А) Німеччиною;              Б) США;            В) Італією.

3.Приводом до “Руху 4-го травня 1919 року” в Китаї стало:

А) оголошення Японією про початок війни з Китаєм;     

Б) рішення Паризької мирної конференції про передачу Шаньдуна Японії;      

В) рішення Вашингтонської конференції про поділ сфер впливу в Китаї.

4.Компартії Китаю, незважаючи на матеріальну та військово-політичну підтримку СРСР, не вдалося прийти до влади в результаті революційних подій 1925 – 1927 рр. Перемогу здобула Національна партія (Гоміндан). У той час її очолював:

А) Сунь Ятсен;      Б) Мао Цзедун;       В) Чан Кайші.

5.Японія розпочала окупацію Північно-Східного Китаю (Маньчжурії) у:

А) 1927 р.;      Б) 1931 р.;       В) 1936 р.

6.КПК і Гоміндан уклали угоду про припинення громадянської війни в країні у 1937 році після:

А) смерті Чан Кайші;      Б) початку широкого японського наступу в Китаї;      

В) утворення контрольованого комуністами Особливого району Китаю.

7.Доповніть твердження:

“На знак протесту проти конституційних реформ, затверджених англійським парламентом, влітку ... (1919 р., 1920 р., 1925 р.) Індійський Національний Конгрес (ІНК) розпочав керовану ... (М. Роєм, М. Ганді, Дж. Неру) кампанію громадянської непокори під гаслом “свараджа” (незалежність)”.

8.“Ручна прялка – засіб порятунку селянства від злиднів і голоду” – ця теза, а також вчення про ненасильство належать:

А) Дж. Неру;         Б) М. Ганді;          В) І. Ганді.

9.У середині 1920-х рр. в ІНК сформувалось ліве крило, представники якого вимагали повної незалежності Індії. Його очолив:

А) І. Ганді;         Б) Дж. Неру;          В) М. Ганді.

10.Коли розпочалась і чим завершилась кампанія громадянської непокори в Індії (“соляний похід”):

А) 1920 р.;      1) Амрітсарським розстрілом;

Б) 1925 р.;       2) підписання Делійського договору;

В) 1930 р;        3) забороною діяльності ІНК.

11.На боці якої країни Індія вступила у Другу світову війну:

А) Великої Британії;      Б) Німеччини;       В) США.

12.Кого називали в Туреччині Ататюрком (“батьком турків”):

А) Резу Шах Пахлеві;      Б) М. Кемаля.

 

ІІ рівень

  1. Дайте визначення поняттю: “каудилізм”.
  2. Назвіть основні напрямки зовнішньої політики Японії?
  3. Яка доля спіткала країни Центрально-Східної Європи перед початком Другої світової війни? Окресліть основні напрями.

ІІІ рівень

  1. Які методи застосовував ІНК у боротьбі за незалежність Індії. Проаналізуйте засади сарводайї. На скільки, на Ваш погляд, вони відповідали духу часу і особливостям Індії?

Критерії оцінювання:

І рівень – 0,5 балів за кожну правильну відповідь;

ІІ рівень -  3 бали за правильну відповіді.

ІІІ рівня - 4 бали за правильну відповідь.


05.11 

Тема уроку: Велика Британія

1. Опрацювати матеріал за параграфом 9.

2. Переглянути відео тут

3. Виконати письмово завдання на ст 44-45


Немає коментарів:

Дописати коментар

 Д идактичні матеріали до уроків з історії 5-11 класи